Gevonden in een oude doos het volgende: Een klein handboekje'Het boek der Psalmen nevens de gezangen'. (nog meer tekst)uit 1918 ?

Tevens Psalmen boekjes uit die tijd.(ned. Herv.Kerk)
Hebben deze nog wat waarde? 4 verschil.uitgaven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, deze worden met grote hoeveelheden weggebracht naar tweedehandswinkels. Daar koopt de liefhebber zulke boekjes voor een bedrag tussen enkele centen en een paar euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is nu nog volop te koop. Het lijkt mij alleen emotionele waarde hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker hebben ze waarde zeker 50 cent kan je ervoor krijgen mischien zelfs 80 cent.