Word het boek ‘Spijt’ van Carry slee wel of niet verfilmt?

Ik vraag me al heel lang af of dat boek nou een verfilmd wordt.
Ik had het jaren geleden gelezen en ik vond het het mooiste boek aller tijden.
Maar ik had (ongeveer een paar jaar terug) gelezen in de krant dat er (bij een interview met Carrie Slee zelf) weer een verfilming komt van een van al die boeken van Carrie Slee.
Nou hoopte Carrie slee zelf dat het juist DAT boek werd. Omdat zij zelf in dat verhaal het meeste gevoel had bij het schrijven. Maar daarna had ik er nooit meer wat over gelezen.
Weet een van jullie of die verhaal uit dat boek verfilmd werd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

volgens deze site wel

Toegevoegd na 2 minuten:
bij de 2e link staat ook dat dit najaar het 5e boek verfilmd wordt, alleen staat er niet bij welke dat zal zijn ;]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst ongeveer een week of hooguit 2 weken geleden een interview op radio 1 gehoord met Carry Slee, ik dacht dat het in het programma Casa Luna van de NCRV was.
In dit programma had ze het over de verfilming van een boek en ik weet het niet zeker meer, maar ik kan me niet herinneren dat ze dit boek genoemd heeft.
Je zou dus bij uitzending gemist het interview met haar moeten proberen terug te beluisteren (podcast).
Lukt dat niet zo gauw dan kun je wellicht de redactie van de NCRV (Casa Luna) kunnen benaderen.