Weet iemand boeken met een verhaal over een complottheorie?

Zoiets als the matrix o.i.d., maar dan niet op een informatieve manier maar meer op verhaalwijze.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (8)

De boeken van Ludlum hebben een complottheorie.
12 jaar geleden
The Bourne-trilogie van de Amerikaanse schrijver Robert Ludlum. Van oorsprong Engelstalige boeken, maar ze zijn ook in het Nederlands beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat echt een goed boek is, is "economische huurmoordenaar" van John Perkins. Hij zit gevangen en hij verteld wat hij allemaal heb gedaan voor de schaduw regering zeg maar. Als je dat boek leest dan begrijp je waarom er 3e wereld landen zijn en waarom die nooit welvarend zullen worden. Ook worden er olie deals in besproken etc, heel interessant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Complot 365.
Is een 12-delige serie boeken. Heel spannend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stripreeks XIII
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Politieke thriller; amerikaanse verkiezingen. Blinde macht van william saffire.
Erg goede boek met complottheorie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het boek 1984, erg goed en sluit aan bij je wensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het in mijn ogen mooiste, leukste en beste boek (roman) 'over een complottheorie' is Illuminatus! van Robert Anton Wilson.

Ruig, hilarisch en scherp!
rose