Nee, in de Jonge Jury 2012 (er wordt altijd gestemd op boeken die in het jaar daarvoor zijn verschenen). Voor de JJ-prijs van 2012 kun je dus nog stemmen op die boeken.

Weet je hoe ik het heb opgezocht? Ga op de site van de Jonge Jury naar 'boeken' en dan naar 'Alle boeken'. Die ellenlange lijst heb ik gekopieerd van de website, in Word geplakt en toen met de zoekfunctie de titels opgezocht. Dan weet je zo of een boek erin staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik weet waar ik het kon zien aar opeens stonden die twee erbij en toen weer niet dus ik snapte het niet meer
maar bedankt