Waar kun je stripboeken van de Wondersloffen van Sjakie online kopen?

Ik heb op een hoop sites gekeken maar heel veel zijn ze uitverkocht of onbestelbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=&ds=&srt=&u=&g=&f=&pp=&ts_category_default=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=&show_summary=&from_searchbox_advanced=1&q=sjakie+en+de+wondersloffen&g=nol1&qsf=0&postcode=&distance=&search.x=0&search.y=0&search=Zoek

Sorry voor de lange link!!

Op marktplaats blijken er nog veel mensen te zijn die deze strip te koop aanbieden.

Toegevoegd na 1 minuut:
en echt niet uitverkocht, en zelfs 68 resultaten...

Ik zag er zelfs eentje die de hele serie te koop heeft, maar die was alweer gereserveerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dudemeister
12 jaar geleden
tip voor big momma
voor een lange link in te korten kun je gebruik maken van www.tinyurl.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke! goed om te weten ;) zal hem in mijn favo's zetten :D

Andere antwoorden (2)

kijk eens bij de zilveren dolfijn
staan veel strips op
Bronnen:
12 jaar geleden
ga eens naar bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je daar zelf al gekeken? Want ze hebben ze niet. Waardeloos antwoord dus. Zo help je niemand.