GEZOCHT oude boeken van Arthur van Schendel.

Ik ben sinds mijn middelbare schooltijd helemaal maf van Arthur van Schendel. Het was altijd een "feest" als er voor het vak Nederlands verplicht moest,worden gelezen. Op dit moment ben ik al in het bezit van diverse originele 1e drukken van deze geweldige neoromantische schrijver,destijds. Graag kom ik in het bezit van méér.
In antiquariaten is vrijwel niks ( meer) te vinden op 1 adres ná in Veenendaal. Helaas voor mij hebben zij niet (meer) wat ik zoek.De boeken hoeven niet persé 1e druk te zijn ,maar wel 't liefste boeken geschreven vóór W.O. 2 . Wie helpt mij of wie heeft er een tip ?Prijzen niet belangrijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Moet je even op marktplaats kijken, of daar een advertentie plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.boekwinkeltjes.nl
Hier vind je heel veel boeken, ook wat zeldzamere. Ook handig om boeken die je over hebt, te verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.antiqbook.nl/

Via deze link worden al 801 boeken of vertalingen van deze schrijver gevonden. Het is een online shop, dus je kunt ze via deze site ook kopen. Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar het is een idee toch?

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hoeft bij het vakje 'schrijver' alleen de naam in te typen en dan heb je al resultaat m.b.t. zijn naam.
13 jaar geleden
Ken je booktrader.nl al?

Toegevoegd na 15 minuten:
http://www.cosmox.nl/auteurs/a-van-schendel
en deze
anneliez
13 jaar geleden
Op deze betrouwbare site zul je er veel vinden.

Toegevoegd na 22 minuten:
Hier zijn diverse 1e, maar ook b.v. een 29e druk bij.