hoe heet het boek waarin een kind tijdens het spelen in huis verdwijnt? Het blijkt dan gekidnapt te zijn door een buurvrouw van de moeder.

Een heel spannend en beklemmend boek, maar ik ben vergeten hoe het heet. De moeder denkt dat het kind zich verstopt heeft in huis, maar het blijkt dan helemaal verdwenen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is het "De Zolderkamer" van Katy Gardner?