Winter in Madrid van C.J. Sansom
De uitgever is : De Fontein
Erg mooi boek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Spaanse Strijkstok van Andromede Romana speelt zich deels in Madrid af.

Ook de boeken van Almudena Grandes spelen vaak in Madrid, bijvoorbeeld "Atlas van de menselijke geografie", "Episodes uit het leven van Lulu", "Luchtkastelen" en "Vrijdag zal ik je noemen".

En die van Lucia Etxebarria, bijvoorbeeld "Liefde, stress en andere curiositeiten" en "Beatrice en de hemellichamen".

Allemaal heel erg de moeite waard!