Heeft iemand nog aanraders voor spannende vampierboeken?

Ik heb de hele twilight reeks al uit wil evt nog de vampire diaries boeken nog gaan lezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De serie "Het Huis van de Nacht" van P.C. Cast & Kristin Cast zijn een soort kruising tussen Twilight en Harry Potter. "Verkozen" en "Verraden" zijn al verkrijgbaar. Deel drie, "Uitverkoren" is vanaf mei 2011 verkrijgbaar.

"Huiver" en "Fluister" van Maggie Stiefvater lijken ook op Twilight, maar hebben in plaats van vampieren een weerwolf in de hoofdrol. Superspannend en romantisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De boeken van darren Shawn kan je in 1 ruk uitlezen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kippenvel!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dolfje weerwolfje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, deze reactie moest bij het volgende antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag ging over boeken over vampiers, niet over weerwolven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks de titel komen er wel degelijk vampiers in voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komen inderdaad vampiers in voor, zoveel herinner ik me er nog wel van. Wat ik me echter ook herinner, is dat Dolfje Weerwolfje nou niet echt in dezelfde categorie is te plaatsen als Twilight en Vampire Diaries. De leeftijdsdoelgroepen zijn ten eerste all heel verschillend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar er stond in de vraag ook niet duidelijk vermeld of het om jeugd- of volwassenenliteratuur gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar in de uitleg geeft de vrager voorbeelden van wat hem interesseert. Dolfje Weerwolfje is toch wel iets anders.
Dit najaar verschenen in de Nederlandse vertaling vampire academy van R. Mead (3 delen) Aanrader!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezeten Stad, van Stephen King. Zéér spannend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fallen is ook wel vetleuk man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kun ook altijd kijken in de bibliotheek kijken. Die hebben vast een zoekmachine en anders vraag je het even.