van die 4 kan je alleen bij Bruna vvv bonnen kopen.
daarnaast ook bij vvv kantoren (natuurlijk) en ook anwb winkels.
Verder bijvoobeeld ook een rabobank, maar er is ook een site waar je precies kan zien waar je in de buurt een vvv bon kan kopen, zie link hieronder.
vul je postcode of woonplaats in en je ziet direct waar je allemaal een vvv bon kan kopen.
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij de bruna weet ik het zeker of primera
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet bij de blokker, daar hebben ze alleen boncadeau. Die kan je bij weinig winkels besteden. Bij de hema weet ik niet, maar je kan gewoon op internet een vvv winkel zoeken welke het dichtsbij is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de bibliotheek kan ook