kent iemend het boekje FOU DE VERSCHOPPELING en eventueel waar het nog te krijgen is

Toegevoegd na 7 uur:
fou als frans voor gek het ging om een meisje en is en boek van voor de tweede wereldoorlog

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is de naam FOU wel correct? Hier een lijstje met titels van verschoppelingen
Brunner, F. Verschoppeling Van Bottenburg / 3.00 Meer info Bijzonderheden: Gebonden Van Bottenburg Idéfix Boeken
Walther, Ingo F. Paul Gaugain 1848-1903. Schilderijen van een verschoppeling Taschen/Libero / 1ste 7.50 Meer info Jaar van uitgave: 1ste
Bijzonderheden: Paperback, 95 pp., afbeeldingen in kleur en z-w, vertaling Nannie Nieland-Weits, KIEN boeken
Blinde, J. H. Karon De Kleine Verschoppeling / 6.00 Meer info Bijzonderheden: 32 pp. Geniet boeken ben de
Wier Esther Verschoppeling / 3.00 Meer info Bijzonderheden: 182 .pppp. paperback 182 .pp Goed / Good / Bien / Gut 12 x 19 cm Vertaling door Luursema, 2e druk/edition, geïllustreerd Hospes, cover not so good / omslag onfris Profijtelijk Boeksken
Walther Ingo F. Paul Gauguin (1848-1903): schilderijen van een verschoppeling / 4.00 Meer info Bijzonderheden: 95 .pppp. soft cover 95 .pp Goed / Good / Bien / Gut 30 x 24 cm 0 Profijtelijk Boeksken
Walther, Ingo F. Gauguin, Paul 1848-1903; schilderijen van een verschoppeling Taschen verlag / 6.50 Meer info Bijzonderheden: geen geenpaginas 96illustraties kleur KUNZT.NL
Wier, Esther Verschoppeling / 2.50 Meer info Bijzonderheden: Den Haag, Leopold 1972 illustraties van Adrie Hospes 2e dr. - Vert. uit het Engels. - Paperback, binnenkant omslag en franse pagina beschreven Klikspaan
Walther Ingo F. Paul Gauguin (1848-1903): schilderijen van een verschoppeling / 6.00 Meer info Bijzonderheden: 96 .pppp. paperback 96 .pp Goed / Good / Bien / Gut 23 x 30 cm Geïllustreerd / Illustrated / Illustré / Illustriert Profijtelijk Boeksken
Blinde, J H Karon de kleine verschoppeling / 5.00 Meer info Bijzonderheden: Rotterdam, Nederlandsche Zendingsvereeniging z j 2e vijfduizendtal. - Geniet, omslag gevlekt Klikspaan
Brunner, F Verschoppeling / 2.50 Meer info Bijzonderheden: Amsterdam, Van Bottenburg z j 1e dr. - Halflinnen Klikspaan
Blinde, J H Karon : de kleine verschoppeling / 4.60 Meer info Bijzonderheden: Oegstgeest, Zendings-bureau 1930 ill 1e dr. - Geniet Klikspaan
Rosemary Sutcliff Marc, de verschoppeling Christofoor / 7.50 Meer info Bijzonderheden: editie:3 conditie 4 pagina's: 104 Boekenpakhuis.nl
Huizinga, Leonard De zevende dag. Roman van een verschoppeling Het Spectrum, Utrecht/ Antwerpen / 5de 3.00 Meer info Jaar van uitgave: 5de
Bijzonderheden: Prismapocket 123, 230 pp., Goed KIEN boeken