Welke boeken zijn er op de markt over eetbare wilde planten?

Ik zoek boeken over eetbare wilde planten, waar deze te vinden en hoe te bereiden.
De boeken van Ria Loohuizen ken ik al.
(Welke) zijn er nog meer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eetbare planten, bloemen en zaden uit de vrije natuur,
geschreven door françois Couplan, te bestellen bij Bol.com
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Jan Wolkers misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb je het dan over een schrijver in een compleet ander genre...
SAS-survival Guide.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is een boek over wilde planten en die het verboden kelder.
Het klinkt raar. (de titel) maar het is een goed boek over wilde planten.