Hoeveel betaalt een tijdschrift voor een ingezonden artikel met foto's wanneer ze dit plaatsen?

(2 pagina's groot)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de playboy zal die meer kunnen zijn dan in bijvoorbeeld de viva..... is dus moeilijk te beantwoorden

Antwoorden (2)

De kans dat de redactie van een tijdschrift een ingezonden artikel plaatst, van twéé pagina's en mét foto's, is op zich al bijzonder klein.
Van betaling zal waarschijnlijk helemaal niets komen. Ténzij je een (zeer) bekende Nederlander bent of iets heel unieks met een grote nieuwswaarde te bieden hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal niets als jij niet op je strepen gaat staan, magazines hebben allemaal hun eigen prijzen. Zo ook kranten, maar allemaal hanteren ze hun eigen prijzen, ze liggen dan wel redelijk dicht bij elkaar maar het licht aan de oplage en aan het aantal advertenties dat een blad heeft. Er is sowiso niet veel budget voor dit soort dingen, zeker nu niet, nu het internet een steeds belangrijker en grotere rol gaat spelen en het de gedrukte media steeds lastiger maakt hun hoofd boven water te houden.