Chili Palmer heeft voor zijn briljante filmidee niemand minder nodig dan Martin Weir, bijgenaamd Shorty.
Zoals je gelezen hebt, loopt dat aan alle kanten tegelijk in de soep...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hippo, waarom heeft Martin de bijnaam Shorty?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shorty is een klein manneke.
In de film wordt ie gespeeld door Danny deVito ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die is me toch klein!! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus de perfecte acteur voor die rol :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus mijn antwoord was goed

Andere antwoorden (1)

het boek heb ik niet gelezen. Waarom dat de titel is, of waarom het zo heet heeft er mogelijk mee te maken dat het over een klein persoon handelt? Iemand die kort van stuk is? Of over een kleine ontsnappingsmogelijkheid, een luikje, een onderdeurtje, letterlijk of figuurlijk ;)