Hoeveel bladzijdes is het beste om in word te schrijven voor een hoofdstuk?

Dus hoeveel pagina's is het best om in office word te schrijven, om dus ongeveer in een boek 5 á 8 bladzijdes te krijgen. (met normale pagina instellingen)

Toegevoegd na 9 minuten:
laten we zeggen, een boek met 20 hoofdstukken. Dan wil je in je boek ongeveer 5 bladzijdes per hoofdstuk.

Hoeveel bladzijdes moet je dan in office word typen om 5 bladzijdes te krijgen (in je boek)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De scheiding van een hoofdstuk of een paragraaf is niet afhankelijk van het aantal woorden of het aantal bladeren.

Het is een functioneel scheiding die verschillende onderwerpen uit elkaar houdt. Dit kan betekenen dat elke 3 pagina's een ander hoofdstuk begint, of dat een boek van 500 pagina's maar 1 hoofdstuk is.

Kijk waar functioneel een logisch moment is voor een scheiding, niet naar de pagina nummers.