Het bestaan van luisterboeken heb ik nog niet bevestigd gekregen, maar je kunt in elk geval Groninger boeken en cd’s verkrijgen en bestellen bij:

DE BOUKENKIST
Stationsstraat 11/b, 9679 EA Scheemda
tel.: 0597-591135
mail: boukenkist@hetnet.nl

Stichting De Boukenkist is opgericht in 1978 en heeft tot doel het stimuleren van de belangstelling voor uitgaven in de streektaal in de vorm van boeken en geluidsdragers en over de geschiedenis van Groningen. De Boukenkist verzorgt de verkoop van bovengenoemde uitgaven vanuit een eigen winkel in het Grunneger Cultuurcentrum.

Toegevoegd na 12 minuten:
Deze website moet ik ook even doorgeven, die is prachtig: http://www.dideldom.com/. 'k Heb der veul wille van had!
Amadea
13 jaar geleden
Als het via het adres in Scheemda niet lukt, informeer dan bij het Loket Aangepast Lezen of ze boeken in het Gronings kunnen inspreken.

(td)