Wat is een leuk "vrouwenboek" voor een 47-jarige vrouw?

Een cadeautje, budget is alleen wel maar €5.. Iemand een idee?

Toegevoegd na 44 minuten:
Kent iemand trouwens "het boek met alle antwoorden?", kwam ik tegen op vd.nl. Wat is dat voor iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (9)

een leuk pocket boekje uit de Bouquetreeks...
niet duur en vele keuzes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee toch?
Die gooi ik altijd vanuit de trein recht de papierbak in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
M'n moeder heeft die stápels liggen, die onzin erin is best grappig :)
amigo
13 jaar geleden
ik vind het ook een gevaarlijke keuze, iemand houdt ervan, óf haat ze!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vond ze altijd wel leuk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou er niet zo blij mee zijn...
Koop de Story of Privé.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...........'boek'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"vrouwenboek" staat toch tussen haakjes;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je iemand toch niet aan doen, en bovendien, boek?
Een interessant maand of weekblad. De Opzij of HP/de Tijd.
Vraag of het zomernummer van Opzij er nog is, dat is dubbeldik.

Psychologie het maandblad, wordt ook nog veel door vrouwen gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...........‘boek’?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..Dat vroeg ik me ook af Nietloos..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"vrouwenboek" staat toch tussen haakjes;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, ik ging verder op de tijdschriften van iemand anders.
Natuurlijk is een tijdschrift geen boek. De Slegte is overigens geen gek idee. Soms kunnen heel goede boeken in de ramsj terechtkomen. Een leuke detective of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ramsj? rommelbak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet zo, als de uitgever met boeken blijft zitten, die hij niet verkocht krijgt. Hij doet ze dan in de ramsj en ze worden opgekocht door de Slegte en misschien ook door anderen waarvan ik de naam niet ken. Ik heb zelf vroeger best leuke boeken zo gekocht.
Kijk eens bij de slegte of v&d, hier hebben ze vaak boeken in de actie of goedkoop als vaste prijs. Aangezien ze hier op interesse staan is het ook gemakkelijk uit zoeken als je weet waar deze vrouw ongeveer van houdt of wat haar hobby's zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de witte boekenwinkel (ik weet niet of je die in de buurt hebt), heb je voor 4-5 euro wel een roman. Welke, zou ik een achterzijdes lezen wat je zelf aanspreekt.
als je niets van iemand weet is het eigenlijk niet te doen, de verschillen in smaak zijn ZO groot, dan zou ik zelf voor een moppenboekje of zo gaan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat denk je van een klein gedichtenboekje, weet niet of dat er is voor 5 euro maar desnoods een hele kleine, dat is in ieder geval "mooi"
13 jaar geleden
Kwam het volgende boekje tegen bij Bol.com voor maar € 4,95:
Ja - maar.....omdenken, van Bertholt Gunster. Hieronder volgt een recensie. Hierdoor krijg je een een beetje een indruk:
"
Dat zo'n complex onderwerp zo kort en krachtig verteld kan worden is een verademing.
Heel beeldend, dit boekje: veel fotowerk, grapjes, instinkertjes.
Heerlijk kort voor in de trein of om aan iemand te geven. Ik had Huh?! de techniek van het Omdenken van Berthold Gunster al gelezen, maar deze is zó leuk en zó duidelijk dat ie minstens de moeite waard is om gelezen te worden, ook al is ie heel dun.
Als kadootje helemaal top wat mij betreft. Gelijk maar een paar ingeslagen voor vrienden.
Pluspunten: Toegankelijk, Compleet, Inspirerend, Praktisch, Verrassend."

Mij lijkt het erg leuk, en ik behoor tot jouw doelgroep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag gewoon van wat voor soort boeken ze houdt, of kijk in de boekenkast . Bij b.v de kringloopwinkel kun je voor een leuk prijsje goeie boeken kopen of wat dacht je van een boekenbon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bibliotheek willen we deze vraag natuurlijk graag beantwoorden, want we krijgen dit soort vragen wel vaker. We vragen dan echter eerst naar wat soort boeken of schrijvers de voorkeur uitgaat, want anders is zo'n vraag bijna niet te beantwoorden. Misschien heb je iets aan roman advies, zie onder.
Je kunt je natuurlijk ook in de boekhandel laten adviseren, zij hebben ook vaak wel een hoekje met goedkope edities.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als reactie op je toevoeging:
'Het boek met alle antwoorden'is een boek waaraan je vragen kunt stellen waarop je met 'ja' of 'nee' kunt antwoorden. De bedoeling is dat je een vraag stelt, het boek daarna op een willekeurige bladzij opslaat en in de tekst op die bladzij je antwoord vindt.

Er staat bv 'met steun zou je meer succes kunnen boeken' of 'vertrouw op je eigen inzicht'.

Bij ons is dit boek een geweldig succes, vooral als er meisjes op bezoek komen, want die vragen het boek gelijk of ze verkering zullen krijgen etc etc.