Komt er nog nieuw werk van JD Salinger op de markt?

Jarenlang waren er geruchten dat hij nog veel boeken heeft geschreven die hij nooit heeft willen uitgeven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar wacht ik ook al een tijdje op......

Antwoorden (2)

Daar kan niemand een antwoord op geven. Zo als je zelf al aangeeft, is het een gerucht. Wat erfgenamen doen met ongepubliceerd werk is niet te voorspellen. Een kwestie van afwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het boek In search of J.D. Salinger, A writers life van Ian Hamilton (1988) komt duidelijk naar voren dat hij niet meer wilde publiceren. Is wel een interessant boek waar dat gerucht dat Salinger gewoon is doorgegaan met schrijven over de Glass familie wordt bevestigd.

Gezien hoe beschermend Salinger over zijn werk was denk ik niet dat het gepubliceerd word maar aan de andere kant heeft hij het wel geschreven met welke bedoeling vraag je dan af...