Waar kan ik dit boek vinden?

Ik zag vanmiddag een boek en op de voorkant stond iets van Pittige tijden en dat het een opvoedingsboek over kleine kinderen was. Het was een boek van ca 300blz, waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze misschien?

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/pittige-jaren/1001004004911556/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja super, dat is hem!

Andere antwoorden (1)

Het boek is ook te leen of aan te vragen bij de openbare bibliotheek.

(td)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, ik heb hem inmiddels al bij de bibliotheek gereserveerd.