Zou dit een toeval kunnen zijn of vooraf gepland werk kunnen zijn?

Mystery of 20 Dollar$. Kan iemand mij hierover iets vertellen? Ik ben er benieuwd naar.
Link naar video
http://m.youtube.com/watch?desktop_uri=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DbmF5nVxRLOk&v=bmF5nVxRLOk&gl=NL

Toegevoegd na 16 minuten:
Nieuwe link
http://www.youtube.com/watch?v=bmF5nVxRLOk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
link wil niet hier, mss nog een keer maar dan de gewone YT link zonder alle andere gerelateerde video's?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nu snel met onze euro briefjes aan de slag! Wie eet wat daar uit komt? Misschien de heer Wilders met een turkse schone aan zijn arm.

Het beste antwoord

Ik denk vooraf gepland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik geloof niet in conspiracy theoriën.
Ik weet niet precies hoe een 20 dollar briefje eruit ziet en of dit dus een echte is, mag je zelf opzoeken op internet ;-).
Je kunt wel zien dat er duidelijke vouwen in het briefje zitten. De filmer 'ontdekt' dit niet spontaan in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit een paar jaar geleden voor het eerst gezien. Echt te bizar voor woorden hè?
Ik heb geen idee of het gepland of toeval is.
Maar wie komt er überhaupt op het idee om ineens een 20 dollar briefje te gaan vouwen?
Ik denk dat het gewoon leuk bedacht is achteraf :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toeval. Ik zie eerlijk gezegd meer 'n grote boom in het eerste plaatje, en wat het tweede plaatje met het Pentagon te maken heeft? Geen idee.

Zo zijn er ook mensen die zeggen dat het 1-dollarbiljet stampvol symboliek zit en door de Illuminati is ontworpen. Alleen het feit al dat er een piramide met een oog op staat is natuurlijk uitermate verdacht. De eerste president van de VS was namelijk helemaal niet George Washington, maar Adam Weishaupt. De menselijke geest is gek op het zien van samenhangen waar ze niet zijn. Zo kan je alles wel gaan geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral heel erg grappig.

Iemand zit met een briefje te spelen, ontdekt
dat het ergens op lijkt als je het op een speciale
aparte manier opvouwt en hup! Een mystery!