nee dat is niet mogelijk, je verpest een schilderij er echt mee, ik heb het ook eens gedaan, en t mislukte ook.
je kan beter een olieverf schilderij deskundig laten reinigen

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk even op deze site wat er allemaal kan gebeuren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens huishoudplaza kan dat door er met een ui overheen te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die tip ben ik ook op andere plekken tegengekomen
ik zou er zelf niet aan beginnen, dit is echt specialistisch werk, enige wat je zelf kan is er met een zachte stofdoek overhen voor de stof, voor de rest houdt het op als je geen beschadigingen wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kun je beter aan een vakman overlaten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met Ena Rutten in Venlo en vraag naar Bio-Claire van Pieter van josé.
Zij is professioneel schilder, hoog van kwaliteit.
Wij maken reinigingsprodukten, maar ik wil hier geen reclame maken voor onze producten.
Je kan ook op mijn naam klikken en dan op de envelop.
Dan praten we buiten dit forum verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het echt goed reinigen en restaureren kun je beter aan een restaurateur over laten. Mocht het fout gaan, dan zal hij de eventuele schade vergoeden,terwijl als je het zelf probeert en het mislukt jij met de gebakken peren blijft zitten. Maar....er hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan!