Waar kan ik goedkope schildersdoeken kopen, 3D (dikke rand)? Liefst vierkant.

Bij de Action hebben ze die niet meer in het vierkant, en bij Kruitvat zijn ze uitverkocht!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shit, ik ken twee adressen en beiden heb je dus al geprobeerd.

Het beste antwoord

Naast Kruidvat, Xenos en Action zou je ook bij V&D en Blokker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij knaakland (of een andere variant)

soms hebben ze bij de blokker ook wel wat, maar meestal geen 3d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Kwast hobby winkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xenos ! Daar heb ik ze vorige week nog gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt!
Je hebt ze daar ook heel groot :)
Men zecht altijd dat het slechte doeken zijn, maar ik schilder er al jarenlang heel fijn op. Bovendien een beetje Gesso erop smeren en Ze schilderen net zo fijn als goede doeken!
Bij Big Bazar.