Lectrr was cartoonist, maar sinds kort niet meer. Hij is echter nog steeds enorm druk met cartoons maken voor verschillende afnemers ( zie link met opdrachtgevers) en met stand-up comedywerk. Dit alles regelt hij vanuit het altijd zonnige België.

Toegevoegd na 59 seconden:
Hij is dus nog steeds cartoonist, alleen niet meer bij nu.nl
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uit de NU. Maar nu woont hij gewoon in zijn huisje in België.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De cartoon op onderstaande afbeelding verscheen op 31 augustus.
Let vooral op de gele tekst onderin.