Waaraan kun je zien dat deze foto van een alien nep is?

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3796594/__Vrouw_fotografeert_alien__.html?p=36,1

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoezo nep... levensecht toch :)

Het beste antwoord

15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha als ie op niburu staat zegt dat al genoeg. +1

Andere antwoorden (13)

Die oogjes..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hij heeft maar 2 armen, de aliens die ik ken hebben er 4
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol jammer dat ik geen +1 kan geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha maar ik wel, I lol'd xD
Het verschil in scherpte tussen alien en steen, en de inconsistente schaduwen. Zijn rechterarm (links voor de kijker) heeft een schaduw die een andere lichtbron suggereert dan de schaduw bij zijn hoofd, en zijn andere arm heeft überhaupt geen schaduw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen schaduw?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
* Hij is niet groen
* Hij heeft vijf vingers (aliens altijd 6 toch)
* Die ogen
* De scherpte van de steen in vergelijk met de onscherpte van de alien
* Het feit dat het ding volgens de begeleidende tekst netjes bleef wachten tot de foto genomen was voordat het vluchtte...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Kweenie;

Duidelijk; hij is niet groen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zie er 2 !
welke bedoel je?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij heeft zijn gezicht niet gewassen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal kun je dit zien aan de pixels, als je inzoomd met een programma als photoshop. Dan zie je duidelijk dat een foto ergens in is geplakt, of dat bepaalde kleuren veranderd zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan ik niet zien.
Ik denk dat men het ziet door de vraagstelling.

Ik ben er van overtuigd dat er buitenaards leven is.
Wat mij wel opvalt is dat deze artikelen vaak na één komische opmerking al worden afgedaan als onmogelijk.
Zo snap ik niet waar de drang van de mens ligt om zo vaak voor de meest plausibele verklaring te gaan.

Voorbeeld: Jarenlang worden er her en der graancirkels ontdekt totdat twee bejaarde mannen in Engeland aangeven dat zij dit jarenlang gedaan hebben.
Dit is voor het merendeel van de mensheid aanleiding om het hele graancirkelverhaal af te doen als een grap.

Ufo waarnemingen door honderden mensen wordt afgedaan als massahysterie enzovoorts.

De enige vorm van hysterie die er onder de mensheid is is onze vastgebakken overtuiging dat we alleen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
5 vingers... dat kan natuurlijk niet. Dat moeten er 3 zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie dat aan het feit dat het in de Telegraaf staat. Waardeloze krant...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan je niet zien. Dat weet je.