Wie heeft deze schilderijen gemaakt?

Ik vind het altijd interessant om te weten welke schilder werken heeft gemaakt die ik thuis heb hangen. Er zitten uren werk in en nu hamgt het bij iemand anders in huis.

Deze schilderijtjes zijn op hout geverfd en er staat M. Hawkins op, maar ik kan er zelf niets bij vinden (Alleen Stephen Hawkins en andere voorletters). Is er iemand die toevallig iets meer weet over deze persoon?

Picture for question
1.7K
Rieneke1
een jaar geleden
Het zou ook goed een J kunnen zijn? Ik vind dan wel een Jim Hawkins, maar de stijl komt absoluut niet overeen.
Speedylovertje
een jaar geleden
Nee precies, ik vond het er ook al totaal niet op lijken maar goed meegedacht wel!
Amadea
een jaar geleden
Mijn sterke vermoeden is dat het een (niet onverdienstelijke) amateurschilder betreft en je niet op internet zult kunnen vinden wie deze persoon is of was...

Geef als eerste antwoord