Wie iemand de maker van deze gesigneerde ets?

Beste mensen. Zelf, ben ik al meer dan eens heel goed geholpen op deze site. Nu, namens een vriend, die deze ets geërfd heeft. Het is een apart geval. Het is een genummerd exemplaar, op de achterzijde staat: 23/40. De beeldmaat is 14x12cm. Zou erg leuk zijn als iemand info weet! Hartelijk dank voor het meedenken, all the best, Robert

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Whow. Zo knap Amadea! Heel erg bedankt. Ook namens m’n vriend die al tijden lang zich afvroeg wie de maker was. Ik zie jouw kunde als meer dan ‘handig’ hoor, wbt Google. Zelf heb ik er ook plezier in om te zoeken online, naar info over objecten en prenten-etc. Soms, lukt het me niet. Plaats ik het hier. Ik krijg dan toch een ‘vrolijke les in nederigheid’. Haha. Mocht je ooit een masterclass geven. Ik geef me bij deze op! All the best, take care, Robert.

Het beste antwoord

De maker hiervan heet Sipke Huismans, hij werd geboren in 1938 in Amsterdam. (Niet dat ik dat wist, maar ik ben gewoon handig met googelen).
Deze ets uit 1972 draagt als titel "Allemande". en Is gedrukt in een beperkte oplage van 40 op geschept papier.
Amadea
2 jaar geleden
HeerVoldemort
2 jaar geleden
Wauw Amadea, ik weet niet of er Google wedstrijden bestaan, maar je zou een goede kans maken.