Weet iemand waar deze foto genomen is; bijv adv de kerk/kathedraal?

Beste mensen,

Ik vond deze bijzondere foto. Weet iemand waar deze foto geschoten is?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Tot mijn verrassing is het gelukt het antwoord te vinden. 't Is dichterbij dan verwacht: in Haarlem, de Grote of St.-Bavo kerk (kathedraal).
Amadea
2 jaar geleden
Thecis
2 jaar geleden
Hulde dat het zo snel lukte. +
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Whow, bedankt! Voor mij ook een verassing. Ik woon in Haarlem en kom er regelmatig langs.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Wat ik me nu allen nog afvraag. Wat voor nonnen zijn dit, of waar komen ze vandaan?
Amadea
2 jaar geleden
Voor het antwoord op die vraag kun je het beste zelf contact opnemen met het Noord-Hollands Archief in Haarlem. Daar zijn ze misschien ook wel heel blij met een overdruk van jouw foto!