Wie kent de kunstschilder van het volgendende schilderij?

Picture for question
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt meer op decoratie dan kunst. Soort poezieplaatje. Mis alleen een beer in de stoel.
misslobe
13 jaar geleden
Ik vind het juist een heel iddylisch plaatje, en ook al zou het een poezieplaatje zijn, dan moet het toch door IEMAND geschilderd zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht gemaakt door een illustrator, ik denk, dat je meer in daar moet zoeken.

Het beste antwoord

Ik ken de schilder absoluut niet maar via wat handige zoekmachines kwam ik deze afbeelding tegen met een schilderij die (vreemd genoeg niet helemaal maar wel bijna) indentiek is.

http://mandyleo.centerblog.net/rub-PORTESFENETRES-7.html

Dit schilderij is dan wel gesigneerd maar ik kan het niet goed lezen. Hopelijk heb je er wat aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hij komt uit Friesland. Tekend ook kleding aan een hanger bvb. Van hollandse bodem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je Jopie Huisman, uit Workum?
Absoluut niet!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht van wel :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht van niet:
http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&rlz=1R2GPEA_nl&tbs=isch%3A1&sa=1&q=jopie+huisman&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=&gs_rfai=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, dit is geen Jopie Huisman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker geen Huisman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut geen Jopie Huisman!!
misslobe
13 jaar geleden
Moet wel zeggen dat die Jopie ook prachtige schilderijen maakt!
Ik denk Hopper. uit Engeland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hier naar de Hopper werken kijk, dan zie ik geen
overeenkomsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hopper:
http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&rlz=1R2GPEA_nl&tbs=isch%3A1&sa=1&q=hopper+paintings&aq=1&aqi=g4&aql=&oq=hopper&gs_rfai=
Weet je zeker dat het een schilderij is?
Persoonlijk vind ik het een nogal kitscherig plaatje,
waarvan ik niet denk dat je er een kunstschilder
bij kan vinden.