Uit welk jaar zou dit schilderij zijn? En heeft iemand een idee wie dit is?

Het schilderij is al heel lang in de familie, dus de persoon zou ook een familielid kunnen zijn die wij niet kennen.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
Amadea
3 jaar geleden
Is er ergens een signatuur te zien? Zo ja, wat staat er dan? Zo nee, dan is het onmogelijk om het antwoord op jouw vragen te raden.
marjolein55
3 jaar geleden
Ga er mee naar iemand die echt verstand heeft van dit soort schilderijen die kan het je misschien wel vertellen.

Antwoorden (1)

Gezien de kleding is het een 18e eeuws schilderij. Als het niet gesigneerd is kan het een kopie zijn. Echter aan de beschadiging van de verflaag en de houten lijst te zien is het geheel ook erg oud en ook waarschijnlijk 18e eeuws. Alleen experts kunnen het van dichtbij beoordelen. Dat is niet te doen op grond van een foto. De foto kan alleen de stijl en de tijdsperiode laten zien, maar niet de echtheid en de kwaliteit.