Zeefdruk - wie kan de naam lezen?

Heb een zeefdruk in mijn bezig van wie ik niet weet wie de kunstenaar is. Al blijkt toiletpapier meer waard en het werk te zijn gemaakt door iemands chronisch beschonken oudoom, het irriteert me mateloos dat ik maar niet weet wie het is. Alle hulp is welkom.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik vind het nochtans een alleraardigst werk.

Het beste antwoord

volgens mij is het geen zeefdruk maar eerder een aquarel, maar dat weet ik niet zeker. Verder denk ik dat het een werk is van Edwin Solomon, als je daar een image search op loslaat dan krijg je wel afbeeldingen te zien die erg lijken op de stijl van jou afbeelding.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
+
Dit is zeker een werk van Edwin Solomon. En het is ook zeker meer waard dan een pak toiletpapier! Het is geen aquarel. Solomon maakt gebruik van een bijzondere druktechniek.
http://edwin-s.com/edwinPrintTechnique.php
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Top, gevonden. Werk heet blijkbaar ´encounter´. http://www.edwin-s.com/galleryInformation.php?showRes=true&curPic=10161 Mijn dank is groot.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is een zeefdruk of lithograph van de Roemeense kunstenaar Edwin Salomon die in Israel woont en ik zou maar in m'n handjes knijpen want het is een bekende kunstenaar en kan best wel veel waard zijn! Google zijn naam maar eens naar zijn website, en kijk dan ook naar de uitleg van zijn techniek, dan kan je erachter komen of het een zeefdruk(silkscreen) of een lithograph is. Een zeefdruk is met de hand gemaakt en meer waard. Het nummer dat eronder staat geeft aan welk nummer van de oplage het is. Dus niet zomaar een beschonken oudoom, want het is heel veel werk en er komt veel precisie en geduld bij kijken! Veel plezier ermee.