Hoe bepaal ik de waarde van eigen werk voor verzekering?

Voor een tentoonstelling moet ik de waarde van mijn werkstuk opgeven in verband met de verzekering.
Ik heb dit nog nooit bij de hand gehad en heb geen idee hoe ik dit moet bepalen.
Materiaalkosten is niet veel, maar er zit velen uren werk in.
En ook is me verteld dat ik emotionele waarde moet mee tellen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Nb op de foto niet goed te zien.
Het is een collage van handbeschilderde stoffen en borduurwerk

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je tentoonstelt,maak je een verkoopprijslijst.dat is dan de verzekerwaarde.