Ik wil voorkomen dat mijn website als reclame gezien word. Dus die zal ik je hier niet geven...

Sites die bij mij onder favorieten staan zijn er naast GV, nu.nl, whetteronline.de en RadioNL nog een kleine 100 andere...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De homepage van Facebook is mijn startpagina. Bij mijn favorieten staan voornamelijk Feyenoord/voetbal sites en sites die ik niet echt ken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn homepage ga ik hier niet noemen, ben bang voor teveel spam.
Onder mijn favorieten: nu.nl, vi.nl en momenteel vooral: beleefdelente.nl met live-beelden uit verschillende vogelnesten (en leuke gevechten tussen kauwtjes en torenvalken).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
homepage is mijn gmail.. Bij favorieten staat helemaal niets, het duurt net zo lang om het begin van een adres in te typen (waarna de rest vanzelf verschijnt) dan op favorieten te drukken en dan in een lijst de site te zoeken die je wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
about:blank, start de browser lekker snel op.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Homepage is Google, hier begin je toch vaak mee of anders tik ik zelf een sitenaam in want deze staan niet voorgesoorteerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als Homepage gebruik ik Igoogle.
Mijn favorieten zal ik je besparen.
Dat zijn alleen al twee pagina's kledingwinkels op internet die mijn vrouw frequenteert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Homepage is Vandaag in beeld.nl om de actualiteit op een visuele manier te volgen. Favorieten : JDF MAP- wikipedia-meteo-goeie vraag- le figaro-
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in Chrome is dat mijn gmail, in Firefox mijn volglijst op nl.wikipedia en in IExpl is dat de project pagina op mijn werk (LAN-app).

Onder mijn favorieten staat niet zoveel. Heel veel shortcuts voor de wiki in FireFox, das mega-handig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik geen homepage, dat scheelt tijd met opstarten. Favorieten zijn onder andere: nu, geenstijl, hotmail en google.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
about:blank
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn profiel kun je zien welke dat is (niet moeilijk te raden)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Auto:Blank is altijd fijn voor een snelle opstart.
Nu gebruik ik de FireFox versie van google.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn hyves pagina.
Al mijn favorieten heb ik ondergedeeld in mappen.
De belangrijke; zoals wikipedia, google en youtube.
De overige sites, bijv. FFFOUND!.com
En alle youtube filmpjes weer onderverdeeld in genre's.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Igoogle, staat helemaal vol met RSS-feeds, afspraken van mijn Google Agenda en de meest recente Gmailtjes.
Zou niet meer zonder willen.
15 jaar geleden
Ik gebruik de browser Opera. Met de Snelkiezer kun je gemakkelijk je favoriete site aanklikken die je wilt bezoeken, en anders typ ik het zelf in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik hyves als mijn homepage en die hou ik alleen zichtbaar voor vrienden..... Onder mijn favorieten heb ik rabobank staan en een paar spellensites
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gezien bovenstaande antwoorden is het vreemd dat niemand gewoon een eigen homepage maakt bij zijn eigen provider, en een lokale kopie op de eigen computer.
Als ik Firefox opstart, heb ik de lokale kopie ingesteld als startpagina. Daarop staat een uitgebreide collectie links van diverse aard. Voordeel is dat bij wegvallen van de internetverbinding ik de browser gewoon kan opstarten en lokale koppelingen meteen kan gebruiken.
Ik heb al sinds eind 1995 een eigen homepage bij Euronet (een van de eerste internetproviders, na xs4all) en heb me in de loop der tijd html eigen gemaakt. Met ftp (file transfer protocol) kan ik een lokaal gewijzigde pagina uploaden naar mijn provider. Uiteraard houd ik er wel rekening mee dat Jan en alleman die pagina kan vinden, dus geen foute dingen doen ;-)...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn homepage is een "pimpmysearch" variant van Google en onder mijn favoriete zit oa goeievraag.nl , tele2Webmail, Markplaats en nu.nl