van welke schilder is dit mooie schilderij?

Ik heb deze geërfd van mijn moeder Na jaren ben ik me er meer in gaan verdiepen en vroeg me af of iemand weet van welke schilder deze is en of iemand de handtekening herkend

Toegevoegd na 1 uur:
Deze is afkomstig van Kunsthandel Modern J.H.V. v Hout Schiedamseweg 121 A daarnaast telnr 39379 en giro nummer erbij vermeld

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik lees die naam uit de handtekening op het schilderij en op google afbeelding valt de naam B of D Gebuys onder verwijzing naar iemand met die naam die in Australie zou wonen. Als je er niets aan hebt. Jammer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
PS: ik heb de bronvermelding direkt al geplaatst.

Antwoorden (1)

volgens de handtekening van D of B Gebuys. Woont vermoedelijk in Australie
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan helaas niets vinden met Google afbeeldingen zoekterm D. Gebuijs
Amadea
8 jaar geleden
Waar haal je dat vandaan, gerardkl? Er is ook geen link met Australië te vinden.