Ik wil graag manga gaan tekenen op de computer , maar weet geen softwar weet iemand software voor manga? (wel voor mac, en gratis)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Gewoon Paint, of wat daar de Mac versie van is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er bestaat ook specifieke software voor tekenfilms, die wordt waarschijnlijk bedoeld in de vraag.

Antwoorden (1)

Volgens mij gebruiken de meeste manga artiesten gewone tekensoftware en een tekentablet. De meest bekende tekensoftware is adobe photoshop, maar dit is niet gratis. Paint.net of Gimp zijn gratis alternatieve.