Heeft iemand enig idee wat dit schilderij ongeveer waard kan zijn?

Ik ben zojuist tegen dit schilderij aan gelopen en heb het voor 20 euro op een Duitse rommelmarkt gekocht.
Kan iemand mij vertellen hoe oud dit schilderij ongeveer kan zijn en of het wat waard is?
Het schilderij is ondergetekend door R.Hoelter

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

€ 20 is misschien te veel betaald voor kwalitatief slecht schilderij van een volstrekt onbekende schilder.

Lettend op de kleding zou ik zggen dat het midden vorige eeuw gemaakt zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha serieus??? Pff dacht dat ik miss iets moois had gekocht, de kwaliteit is trouwens wel beter als op de foto hoor.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik denk retro-kitsch uit de zeventiger jaren.
Dit is huisvlijt. Waarschijnlijk uit Bayern of ¨Osterreich. Leuk geschilderd, maar waard wat een goeie gek er voor overheeft.
Wij hebben net zo'n ding hier hangen, maar meer omdat het een erfstuk is en dus een emotionele waarde heeft, dan dat het echt iets waard is. Het stond al bij het vuil toen wij het toch maar hebben meegenomen. Kijk je laat 'Opa' toch niet achter bij de vuilnisbak.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ziet wat er voor sommige schilderijen gevraagd wordt.... Dan zal dit toch opzich nog wel iets op moeten kunnen leveren...