Hoe maak ik een mal om een deel van mijn lichaam te repliceren uit kunststof?

Ik wil graag een replica maken van mijn penis uit kunststof. Hoe maak ik de mal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K
bamibal
9 jaar geleden
Grappig dat dit in de categorie "beeldende kunst" staat...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar moet het dan?

Het beste antwoord

Clone A Willy
Maak met de Clone-A-Willy Kit eenvoudig een levensechte copie van je penis. Als je wilt kan je er ook een levensechte vibrator van maken. De benodigde vibrator wordt er bijgeleverd. Er zijn zes verschillende kits verkrijgbaar.

Voor het maken van deze dildo wordt uitsluitend gebruik gemaakt van materialen die aan de hoogste veiligheidseisen voldoen. Non-Toxic en Hypo-allergeen. Het is dus niet gevaarlijk of irriterend voor de penis!

http://www.clone-a-willy.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had hem ook al gevonden, nog vóór je antwoord kwam. Ik vroeg me wel iets af: hoe hou ik mijn geërecteerde penis ondersteboven? Moet ik daarvoor op mijn handen gaan staan? En waarom voegen ze er geen viagra-pil bij voor het gemak?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.mixitmedia.nl/helpdesk/index.php?a=add
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Touwtje omdoen afsnijden en ophangen om uit te lekken.
Voor het bewaren van de goede zeden en de kwaliteit van Goede Vraag zal deze reactie wel verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als jij zo trots bent op je erecte penis dat je er een replicat
van wilt maken, dan heb je toch geen viagra nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar in stress situaties (je hebt met die kit maar een minuut de tijd vooraleer de mal hard wordt) gebeurt het wel eens dat ik geen erectie kan behouden.