Exacte locatie wallpainting Banksky gezocht.

Ik ben op zoek naar de exacte locatie van deze wall painting van Banksky. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 39 minuten:
Voor Wikipedia heb ik een "eigen" foto nodig, ivm copyright regeling WikiCommons

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.flickr.com/photos/knowprose/2308865209/
staat hij ook op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=8315528
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.flickr.com/photos/65609008@N00/349129302
London, ca. 2003?

Antwoorden (1)

volgens mij is het bij
Etsy, Inc.
55 Washington Street, Suite 512
Brooklyn, NY 11201
U.S.A.

Toegevoegd na 45 minuten:
neem contact met ze op via e-mail en vraag waar deze foto is gemaakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Etsy is het bedrijf dat een foto verkoopt van de schildering toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
minduim is overigens niet van mij, ik weet namelijk niet of het werk in handen is van Etsy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op hun website staat dat het tekoop is
en opgestuurd kan worden via usps
en dat met ontvangst bevestiging en bescherming om ervoor te zorgen dat het niet is beschadigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zag ik ook, maar ik twijfel nog of het nu om de foto gaat of om het werk zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze moet gewoon contact met het bedrijf maken via email en vragen waar deze foto is gemaakt
dan weet ze waar hij staat deze wall painting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
strak plan +1