Wie is de schilder van dit oude schilderij?

Op de zolder van mijn oude overleden tante vond ik dit oude schilderij. Het schilderij is gevonden op haar zolder in Delft. Weet iemand of dit een schilderij is van een bekende schilder? En zo ja wie? Uit de handtekening van de schilder kan ik weinig halen. (foto 2)

Toegevoegd na 5 uur:
Beste Amadea, hartelijk dank voor de informatie.
Het is zeer aannemelijk en ga me hier verder in verdiepen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien staat er C. van Oel. Cornelis [Cor] van Oel, geboren 25 september 1899 te Delft en overleden op 5 maart 1979 te Kockengen. Hij was graficus en kunstschilder die schilderde met bewondering voor de natuur en de schepping.
Amadea
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Plus, omdat ik denk dat je gelijk hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je zoekt op afbeeldingen van Google op Cor van Oel kom je diverse sites van veilinghuizen e.d tegen die lijken op de handtekening van de foto's. Dus ik geloof dat Amadea het bij het juiste eind heeft. +1