Het Atomium bestaat uit negen bollen, waarvan er vier niet te bezoeken zijn door het grote publiek.

Op deze site http://www.atomium.be/#/Plan.aspx?xunq=1 staat, bij een beschrijving van wat er te vinden is in de voor toeristen te bezoeken bollen:

"De andere bollen zijn technische ruimten of zijn enkel beschikbaar voor verhuur en zijn bijgevolg niet geopend voor het grote publiek."

Volgens de afbeelding op die website bevindt zich in één bol een zaal, Zaal Prigogine, die te huur is.

Voor de volledigheid:

Dit is de belangrijkste informatie die op die pagina is vermeld:

"Het bezoekerscircuit bestaat uit twee delen:

1/ Het panorama
• Vertrek vanop het gelijkvloers met de lift naar het panorama (niveau 7)

2/ De tentoonstellingen

Vertrek te voet van het gelijkvloers* naar de hoger gelegen niveaus.
• Permanente tentoonstelling (niveaus 1 & 2)
• Tijdelijke tentoonstelling (niveaus 3-4-5)
• Uitkijkpunt (niveau 6)

(*) Dit circuit bestaat uit verschillende roltrappen, daarnaast 80 treden om naar boven te gaan, 167 treden om naar beneden te gaan, verdeeld over verschillende stukken.

De Kinderbol is enkel toegankelijk voor schoolgroepen na reservatie of tijdens bepaalde periodes voor de geplande kinderateliers.

De andere bollen zijn technische ruimten of zijn enkel beschikbaar voor verhuur en zijn bijgevolg niet geopend voor het grote publiek.

Het panoramische restaurant (niveau 8) maakt – strikt gesproken – geen deel uit van het bezoek, maar het is vrij toegankelijk vanaf niveau 7 indien u iets wil gebruiken. "

N.B.: In een aantal bollen bevinden zich meerdere niveau's.