nee het is kits
Het wordt machinaal gemaakt het is een massa produkt wat geen waarde heeft voor het merendeel van de mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat hangt er van af.
Zo wel:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker,is het dat,maar wel een kitscherige!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze tuinkabouter is geen kunst en geen kitsch, het is een jeugdherinnering van onze volwassen dochters, 3x meeverhuisd en niet meer om aan te zien.
Dus in ons geval; vuilnis met een nostalgisch waarde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De standaardtuinkabouter is dat niet.

Maar wat wel kunst is, daar kun je eindeloos over discussieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zelf van niet maar als er mensen zijn die hun hele tuin vol hebben staan met kabouters hahhaa en vooral de kabouter met de hengel bij een vijver, kijk ik toch. Smaken verschillen en ideeen erover al helemaal. Over beeldende kunst gesproken. hahaha