Kan je een geelgouden ring laten vergulden met rood goud? En een zilveren ring?

En wat is een indicatie van de kosten voor het vergulden van een ring?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Op zich is het mogelijk om de kleur van je ring te veranderen. Hou er wel rekening mee dat de kleur een galvanisch laagje is dat er zeker weer afslijt. Hoe snel dat gaat hangt af van gebruik. Elke beschadiging zorgt voor een klein streepje slijtage. Dus hoe meer beschadiging hoe sneller de laag er af gaat. Bij zilver zal je veel sneller zien dat het lelijk wordt. Het kleur contrast, rosé/zilver is groter dan het kleurcontrast rosé/geel. Kosten bij een juwelier rondom € 50-75