Wat vinden jullie van mijn beeld?

Eigen werk uit blauwe albast. Ik zou ook graag willen weten wat jullie er in zien.

@kuzzie,

Hoe kom je dan aan dat gezicht? zonder die bril zie je er absoluut geen gezicht in.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik mag dit wel, maar dan zonder bril. Wellicht een donkere achtergrond om de vorm meer naar de voorgrond te halen.

Mooi gemaakt. Heeft het een naam?

Ik weet wel een naam: Zetpil goes wrong... (geintje...)

Ik kan de vorm en het materiaal echt waarderen. En de inspanning van het maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Een scheef gezicht met een bril op.... sorry, kan er niet meer van maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een hele grote o.b met een bril....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik eerlijk ben krijg ik geen thumb-ups.

Prachtig beeld!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eerlijkheid duurt het langst! :P
zonder de bril, een kogel. met de bril een abstract gezicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie toch echt een kruisraket.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een kruisraket met balkonramen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind 'm wel iets weg hebben van een wokkel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vis met de kop omhoog...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt ook wel op zo'n gedraaide kaars. Ik vind het wel mooi, maar ik zou de bril weghalen.... die geeft het iets kitscherigs..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Prachtig... sorry dat was sarcasme. Nee ik vind er persoonlijk niks aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat ie in het echt mooier is als op de foto.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ziet eruit als een funky cactus met een bril op. Hey, you asked.... :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het mooi op een begraafplaats. Dit misschien negatief, maar is het niet bedoelt. Het is wat antraciet-kleurig, en verder kan het verschillende betekenissen hebben: een perfect beeld voor op een begraafplaats.

Snap alleen die bril niet helemaal...