In wat voor verpakking ik mijn schilderijen voor het goede doel verstrekken na afloop van de veiling?

Ik schilder graag, maar tot nu toe alleen voor mezelf of bekenden. Hierbij wikkelde ik deze vaak in huishoudfolie om deze zo door te kunnen geven.
Nu gaan we schilderijen veilen voor het goede doel. Ik neem aan dat schilderijen dan in een soort van verpakking kunnen? Een doos/koffer/ietswatiknognietken? Dus: hoe maak ik er een pakketje van?
Bvd!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

luchtkussenfolie! wij hebben het ook vaak nodig om dingen ermee te verzenden. en halen dan bij een kunsternaars benodigheden winkel vaak een rol van 8 meter van 1 meter hoog wat dan euro: 8.20 kost. het is erg handig. je zou ook wat kartonnetjes op de hoekjes kunnen doen bijvoorbeeld extra. die ik laat zien op de foto is van piepschuim maar karton moet ook kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord, veilige manier om schilderijen te vervoeren, plus voor jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar om een schilderij na afloop van de veiling te overhandigen? zijn daar geen verpakkingen of tasjes voor? Lijkt me niet zo professioneel om een boodschappentas te gebruiken :)
En waar kan ik die hoekjes vinden?