Wat dacht u van die afbeelding die u kan vinden op bijgaande link.
Het zou gaan om Yuedong Qi Chang - East Guangdong Porcelain Factory of
Mark: Guangdong Qi Chang (Guangdong Porcelain Factory). Late 19th-20th century.

Door de gloed op uw foto is het een beetje onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik geloof dat dat het is, ja. Weet u misschien ook, of het waarde heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ben ik geen specialist in en het hangt van teveel factoren af, zoals aantal gemaakte stuks, ouderdom, al of niet geschonden, vraag en aanbod, enz.
Best eens met naar een antiekhandelaar gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw hulp!