Van wie is de handtekening op dit schilderij?

Ik heb dit schilderij een tijdje geleden gekocht op een rommelmarkt, gewoon omdat het mooi is. Ik vraag mij af wie R. Brian is, zoals de handtekening zegt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik kan het niet echt zien maar is het miss Bryan met Y?? die kan ik wel vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens in de richting van scholen waar dit expliciet wordt onderwezen.
er zijn vast wel schollen die hun leerlingen die nog niet bekent zijn wel noteren.
Het is inderdaad een fraai schilderij kan ook niet zien hoe oud het zal zijn maar als je daar achter kan komen is het al wat makelijker terug te vinden net als de lokatie waar je het gekocht hebt dat maakt het zoek gebied meteen een stuk kleiner.
en als het huisvlijt is ja dan is het zoeken naar de bekende speld.
Succes ermee.