Is er iemand die weet hoe dit schilderij heet en/of het een bepaalde waarde heeft?

Geschilderd door Van Ruysdael J.

Toegevoegd na 1 minuut:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
als het echt is, heel veel, is het een kopie dan niks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan niet met zekerheid zeggen of het 'echt" is. Misschien even laten checken door iemand die er wat van kent? Alvast bedankt.
anneliez
11 jaar geleden
lijkt me wel verstandig ja, maar geef je geld nog niet te vroeg uit, er is meer namaak dan echt
maar succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een schilderij die in het huis van m'n vader z'n vader hing. We verwachtten niet dat het een 'echt' was, maar bij deze had ik het graag geweten. Je weet maar nooit ... Bedankt voor jullie reactie!

Antwoorden (1)

Het enige dat hieraan echt is, is de naam. Het is beslist niet van de beroemde 17e eeuwse schilder, maar een romantische impressie, uit eind 19e of ergens 20e eeuw. Ik vrees dus ook dat de waarde gering is. Was het een echte, dan kon je in een keer je huis geheel aflossen.