Hoe kan ik het best een een gezicht tekenen?

Ik wil graag een goed gezicht tekenen, maar ik weet niet hoe dit moet... Ik heb wel wat getekend, maar ik vind het niet echt mooi... Dus nu vraag ik me af, hoe kan ik een gezocht het beste tekenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ziet er goed uit toch, leuke anime stijl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet gelijk denken aan Winx!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet altijd beginnen met de ogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=ShOUqJNquuA

Het beste antwoord

Voor het tekenen van een gezicht kun een verdeling gebruiken zoals op de afbeelding! Verder is het denk ik een kwestie van oefenen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is al een uitmuntend antwoord gegeven en zoals je ziet heeft het hoofd de vorm van een ei. De verhoudingen zijn perfect ingetekend. Zelf moet je oefenen door bijvoorbeeld het hoofd gebogen te tekenen of in welke mogelijke stand dan ook. De rest is oefenen.