Kent iemand de naam van dit bekende schilderij?

Ik moet voor school hier een verslag over schrijven, maar eerst moet ik erachter komen wat de naam is. Ik heb overal gezocht maar kan het nergens vinden. Het is een bekend schilderij. (zie bijlage).
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je je eens verdiepen in 'googlen op afbeeldingen' dat had je heel wat tijd bespaard (ik en waarschijnlijk ook de antwoordgever hebben het antwoord binnen 10 seconden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar zou u dan op zoeken, ik kon het namelijk niet na 10 sec googlen vinden. Alvast bedankt voor het reageren.

Het beste antwoord

"The Red Model" van Rene Magritte
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw tijd, dit is inderdaad het schilderij dat ik bedoel!

Andere antwoorden (1)

Le Modèle Rouge III (1937) van René Magritte.