Wie heeft meer informatie over deze tekening?

Er is me verteld dat dit een tekening op rijstpapier is met een waarde van ongeveer € 150,-.
Ik heb op internet gezocht, maar kan er geen informatie over vinden. Ik ben benieuwd naar wat het nu precies is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je hem ophangt, dan wel 'staand' he? ;)

Het beste antwoord

Zo te zien een Japanse tekening, gemaakt met waterverf en het zwart wellicht met zwarte ( oostindische) inkt.
Soms staan er ook karakters bij en stempels, maar dat is zo niet te zien. Eventuele stempels geven meestal informatie over de maker van de tekening en teksten zijn vaak een gedicht of een spreuk.