Hoe kan je kunst laten beoordelen bij tussen kunst & kitsch? (Zie afb.)

Het kan ook ergens anders maar het moet wel een beetje proffesioneel iemand zijn. Als iemand mischien iets kan vertellen over dit onderwerp.
Zie afbeelding voor het voorwerp.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een horizontaal uitgevoerde klok, of hij is foutief geplaatst. Probeer hem eens OP een tafel te zetten ipv aan de zijkant van een kast te bevestigen. Wat ook zou kunnen helpen is je telefoon een kwartslag te draaien of juist niet te draaien maar zo te houden zoals je er ook op kan lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat niks op de achterkant. Er is gewoon een luikje zodat je aan de binnenkant van de klok kan komen. En hij hoort toch gewoon zo? Ik snap niet wat je bedoelt. En ik wil wel meer fotos maar dan weigert ie de vraag te plaatsen ofzo. Maar hoe kan ik nu nog meer fotos plaatsen dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie je niet dat je foto gedraaid, is of laat je browser het anders zien dan die van mij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie dat de foto gedraaid ja maar ik had hem niet zo genomen. Dus dat was een beetje raar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Houdt je telefoon maar op zijn kop, op dat moment lijkt alles gewoon goed, totdat je fotografeert en je toestel omdraait. Heeft echt met de draaiing van je toestel te maken.

Antwoorden (4)

Lijkt wel een Franse feuilletafelklok. ± 1820. Ben niet zeker omdat foto niet bijzonder goed is. Waarde? De klokkenhandl heeft ook erg te lijden van de crisis. Wat de liefhebber ervoor geeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik nog een foto geef is het dan wat duidelijker? En zoja ehhh.. Hoe geef ik dan nog een foto via wat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk zelfs dat ie 18e eeuws is.
Zoek op internet naar een antiquair in de buurt en ga er naar een stuk of drie, zeg dat je hem niet aan hen gaat verkopen maar alleen een prijs wil weten voor de verzekering.

Toegevoegd na 55 seconden:
Als het je niet om de prijs gaat, maar puur om de info wordt het alleen maar makkelijker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat ook niet om de prijs maar dat i wel leuk om te weten. Ik ga hem niet verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is eerst een antiquair opbellen of hij wat weet van klokkies, scheelt een hoop gesleep met dat ding onder je arm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je de klok vervoert.....klepel eraf!
Om een antwoord te geven op je vraag: je moet reserveren voor een aflevering en je moet lid zijn van de avro maar dat kun je ter plekke worden. De opnamedata in deze herfst zijn allemaal al volgeboekt. In de bron kun je het nalezen en in de andere bron kun je je opgeven voor de nieuwsbrief zodat je er de volgende keer op tijd bij kunt zijn.

Helaas weet ik niets over je klok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je koopt een toegangskaart voor een van de komende opnamedagen. Informatie hierover vind je op http://cultuurgids.avro.nl/front/detailtkk.html?item=8185354
Let op: ik ben er een keer geweest en heb uren moeten wachten op mijn beurt. En werd niet door iedereen zo vriendelijk benaderd als je zou verwachten. Maar de klokkenman is erg aardig. Succes!